اموزش تصويري ساز دهني اموزش تصويري ساز دهني .

اموزش تصويري ساز دهني

خريد آموزش سازدهني

آموزش نرم افزاري و تصويري جامع ساز دهني

راهنماي عملي خريد و آموزش سازدهني (براي نوازندگان مبتدي)

توسط استاد رضا زيدآبادي

قابل اجرا در تمام DVD Player هاي خانگي و كامپيوتر ها

نوع ديسك : DVD تعداد ديسك : ۲ متد آموزشي : چند رسانه اي

عناوبن اين آموزش ساز دهني :

آموزش تصويري سازدهني

۱ . معرفي انواع ساز هاي دهني

۲ . تاريخچه و پيشينه ساز

۳ . تئوري موسيقي

۴ . ساز دهني كروماتيك ۲۴ سوراخه

۵ . معرفي سوراخهاي ساز دهني ۲۴ سوراخه روي خطوط حامل

۶ . نحوه دست گرفتن ساز و استيل نوازندگي

۷ . تمرين فوت و مكش

۸ . اتود شماره يك مربوط به فوت و مكش

۹ . اتود شماره دو سه چهار مربوط به فوت مكش گام و نت سفيد

۱۰ . قطعه تولدت مبارك

۱۱ . اتود پنجم

۱۲ . قطعه جينگل بل و سوسو ستارگان

۱۳ . اتود ششم

۱۴ . قطعه والس

۱۵ . اتود هفتم

۱۶ . قطعه مصطفي

۱۷ . معرفي علايم ديزبمل بكار

۱۸ . قطعه گارون گارون

۱۹ . قطعه سوريكو

۲۰ . اتود هشتم

۲۱ . قطعه لادن

۲۲ . قطعه فرفره

۲۳ . قطعه ملوس

۲۴ . آشنايي با نت چنگ

۲۵ . معرفي نت بمل

۲۶ . معرفي ساز دهني كروماتيك خريد آموزش سازدهني  ده سوراخه

۲۷ . قطعه والس محبت

۲۸ . قطعه ستاره آبي

۲۹ . قطعه گل نيلوفر

۳۰ . قطعه والس

۳۱ . آشنايي با نت سياه نقطه دار

۳۲ . قطعه سلطان قلب ها

۳۳ . قطعه رومئو و ژوليت

۳۴ . قطعه پدر خوانده

۳۵ . قطعه گرين اسليوز

۳۶ . قطعه اسپانيايي

۳۷ . قطعه رشيد خان

۳۸ . اجراي زنده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۶:۲۹ توسط:رويا موضوع:

كلارينت اورجينال

آموزش كلارينت/اورجينال

آموزش كلارينت

انتشارات لوح موسيقي يكي از مهم ترين وجوه تمايز انسان، از ديگر موجودات قدرت تفكر و خلاقيت اوست.

قدرت دستكاري در ذهن و پديده هاست، قدرت كشف و توليد ابزار و انديشه هاي جديد است،

كه همه اين ها به نوعي خلاقيت است. همه انسان ها كم و بيش خلاقند و اين توانايي به درجات متفاوت

در همه ما وجود دارد، مهم آن است كه بتوانيم آن را شكوفا كنيم، توسعه دهيم و به خدمت بگيريم. اين محصول را فقط از فروشگاه ما متوانيد خريد كنيد   كلارينت اورجينال و هيچ شعبه ديگري ندارد

بسيار شيك هم خيلي متفاوت كلارينت يكي از اعضاي خانواده ي سازهاي چوبي بادي است. صدا با ارتعاش يك قميش و به همان روش ساكسيفون توليد مي شود. شباهت هاي ديگر اين ساز با ساكسيفون باعث مي شود كه كلارينت براي هنرجوياني كه مي خواهند در آينده به ساكسيفون روي آورند گزينه ي شروع خوبي باشد. تمام قميش ها داري يك درجه ي سختي از “1″ تا “5″ هستند. هرچه شماره پايين تر ياشد، قميش نرم تر است. به صورت عمومي، قميش هاي محكم تر يا سخت تر توسط نوازنده هاي حرفه اي استفاده مي شوند. معلمان نظر متفاوتي نسبت به سختي قميش براي مبتدي ها دارند. بيشتر آن ها معمولا معتقدند كه مبتدي ها بايد با يك قميش شماره ي “2″ شروع كنند. يك شماره “1″ خيلي نرم است. نوازنده هاي پيشرفته هرچه سطح اجرا و ماهيچه هاي لب آن ها پيشرفت مي كند، شماره را بالاتر مي برند.

متفاوت بودن حق شماس

فقط يكبار امتحان كنيد … پشيمان نمي شويد…

اين محصول را فقط از فروشگاه ما متوانيد خريد كنيد و هيچ شعبه ديگري ندارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۴:۲۹ توسط:رويا موضوع:

آموزش كامل خوشنويسي

آموزش كامل خوشنويسي

خوشنويسي

آموزش تراش قلم بررسي وسايل و ابزار خطاطي تاريخچه خط شرح نكات تخصصي توسط استاد غلامحسين امير خاني استاد علي شيرازي، مدرس مجموعه آموزشي

متولد ۱۳۳۹ در شيراز .آموزش خوشنويسي از سال ۱۳۵۴ نزد نصر الله معين اصفهاني شاگردي

در محضر استاد غلمحسين امير خاني رياست انجمن خوشنويسان تهران مهاجرت به تهران در سال ۱۳۶۷

و عضويت در شورايعالي انجمن خوشنويسان دريافت گواهينامه استادي از انجمن خوشنويسان

در سال ۱۳۷۸ برگزاري ۱۰ دوره كلاس هاي فوق ممتاز خوشنويسي در فرهنگسراي هنر – انجمن

خوشنويسان ايران و خانه هنرمندان ايران برگزاري چندين نمايشگاه انفرادي در داخل و خارج

از كشور برنده جايزه اول خوشنويسي كشوري

در سال هاي ۱۳۶۴و ۱۳۶۵ اهداي ۴۵ اثر خوشنويسي به پادشاهان و روساي كشورهاي عضو كنفرانس

سران اسلامي در هشتمين اجلاس سران -۱۳۷۶ برنده جايزه نخست در جشنواره جهاني امارات در اين مجموعه آموزش خوشنويسي با قلم ني, جهت علاقه مندان فراگيري هنر خطاطي سنتي ايران قرار داده شده است.

در ابتدا توضيحات لازم در مورد وسايل و ملزومات هنر خوشنويسي داده شده است

كه شامل موارد ذيل مي باشد: قلم ني – مركب – دوات – قلمتراش – قط زن – كاغذ و زيردستي .

سپس آموزش اسلوب خوشنويسي و خطاطي به شما آموخته ميشود. جهت سهولت در امر فراگيري آموزش به سه بخش مفردات و تركيبات و قطعات تقسيم شده است

كه در هر بخش به طور كامل توضيحات و سرمشق ها ارائه شده است.

ابن مقله بيضاوي شيرازي براي اين خطوط قواعدي وضع كرد و 12 اصل نوشت: تركيب، كرسي، نسبت، ضعف، قوت، سطح، دور، صعود مجازي، نزول مجازي، اصول، صفا و شأن.
همزمان با پيشرفت خطوط فوق، حسن فارسي كاتب، خط تعليق را از خطوط نسخ و رقاع بوجود آورد كه به نام ترسل نيز ناميده مي‌شد.

خوشنويسي

در قرن هشتم ميرعلي تبريزي از تركيب و ادغام دو خط نسخ و تعليق خطي به نام نسختعليق بوجود آورد كه بسيار مورد اقبال واقع شد و موجب تحول عظيمي در هنر خوشنويسي شد.
خطي كه حدود يك دانگ سطح و مابقي آن دور است و نام آن در اثر كثرت استعمال به نستعليق تغيير پيدا كرد.
بنا به گفته اساتيد خوشنويسي، اين خط از جمله زيباترين و ظريفترين و مشكلترين خطوط فارسي و مي توان گفت كه عروس خطوط فارسي است.
پس از ميرعلي تبريزي پسرش ميرعبدالله و بعد از او ميرزا جعفر تبريزي و اظهار تبريزي در تكامل خط نستعليق كوشش‌هاي فراوان كردند تا نوبت به سلطانعلي مشهدي رسيد كه خدمات شاياني به اين هنر اصيل نمود.
اساتيد زيادي بعد از سلطانعلي مشهدي در تكامل خط مذكور زحمات فراواني كشيدند همانند ميرعلي هروي.
بعد از حدود يك قرن، خوشنويس نامي و آشناي همه،

آموزش كامل خوشنويسي

ميرعمادالحسني معاصر شاه عباس صفوي پا به عرصه ظهور نهاد كه با نبوغ خود تغيرات و سبكي در خط نستعليق بوجود آورد. پس از گذشت قريب 400 سال اين سبك هنوز مورد استفاده و الهام بخش خوشنويسان است.او پايه خط را به جائي نهاد كه از زمان پيدايش خط نستعليق تا كنون هنرمندي خوشنويس را ياراي برابري با او نبوده است.همزمان با او هنرمند بزرگ ديگري چون عليرضا عباسي رقيبي براي او بشمار مي‌رفت كه علاوه بر خط نستعليق خفي و جلي در خط ثلث نيز استاد بود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۳۵:۰۳ توسط:رويا موضوع:

تمرينات صدا سازي

آموزش آواز و تصنيف خواني/اورجينال

آموزش تصنيف

آموزش آواز و تصنيف خواني

عناوين آواز و تسنيف خواني

۱ درباره آواز

۲ آواز و تسنيف و ترانه

۳ تئوري موسيقي

۴ تعريف موسيقي

۵ نام نت‌هاي موسيقي

۶ كليد

۷ خطوط اضافه

۸ آموزش آواز

۹ تصنيف آغازين

۱۰ مقدمه و پيشينه

۱۱ آشنايي با آواز و تصنيف

۱۲ تصنيفي بر اساس گوشه كرشمه در دستگاه شور

۱۳ شناخت كستره صدايي

۱۴ تمرينات صدا سازي ۱

۱۵ تصنيفي در مايه دشتي

۱۶ تمرينات صدا سازي ۲

۱۷ تصنيفي در مايه ابو عطا

۱۸ تمرينات صدا سازي ۳

۱۹ تصنيفي در دستگاه شور

۲۰ تمرينات مقدماتي تخرير

۲۱ تصنيفي در مايه دشتي و تمرين تحرير

۲۲ رديف شناسي :آشنائي با دستگاه شو ،گوشه شهابي

۲۲ تصنيفي در بيات زند

۲۳ تصنيف كردي در مايه افشاري و تمرين تحرير

۲۴ تمرين تحرير در گوشه عراق افشاري

۲۵ تمرينات تحرير در گر ابوعطا و دشتي و اجراي گوشه چهار باغ

۲۶ تصنيفي در دستگاه سه گاه

۲۷ گوشه مثنوي مخالف در دستگاه سه گاه

۲۸ گوشه بختياري در دستگاه همايون

۲۹ تصنيفي از مدرس ""فريدون فراهاني ""در مايه دشتي

۳۰ آشنائي با استاد

نرم‌افزار مقدماتي آموزش آواز

بصورت مالتي مديا

فيلم ، صوت ، نت ، فيلم، متن

سراينده‌اي اين غزل ساز كرد دف و چمگ و ني را هم آواز كرد

ساز و آواز در ايران از قدمت بسيار طولاني برخوردار است. استادان بيشتر

بر آواز خواني تكيه مي كردند و از اشعار شاعراني مثل سعدي استفاده مي كردند.

آموزش آواز

موسيقي از زبان مشتق شده‌است. موسيقي در آغاز همان سخن گفتن بود

كه در آن هر صدائي كشش خاصي مي‌يافت – زير و بم شدن ناپايدار اصوات بعدها اندك اندك به وضع ثابتي گرائيد.

تحقيقات علمي صحت اين نظريه را به ثبوت رسانيده‌اند. بعدها پرسش ديگري پيش آمد كه پرندگان چرا نغمه پردازي مي‌كنند؟

هر دستگاه موسيقي ايراني، توالي‌اي از پرده‌هاي مختلف موسيقي ايراني است

كه انتخاب آن توالي حس و شور خاصي را به تمرينات صدا سازي  شنونده انتقال مي‌دهد.

هر دستگاه از تعداد بسياري گوشه موسيقي تشكيل شده‌است

و معمولاً بدين شيوه ارائه مي‌شود كه از درآمد دستگاه آغاز مي‌كنند،

به گوشهٔ اوج يا مخالف دستگاه در ميانهٔ ارائه كار مي‌رسند، سپس با فرود به

گوشه‌هاي پاياني و ارائهٔ تصنيف و سپس رِنگي اجراي خود را به پايان مي‌رسانند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۱:۰۶ توسط:رويا موضوع:

آموزش متره و برآورد

آموزش متره و برآورد/اورجينال

آمزش متره

يكي از اساسي ترين كارهايي كه ميبايست در ابتدا و انتها و در طول پروژه ها صورت بگيرد،

انجام عمليات متره و برآورد و تهيه صورت وضعيت ميباشد . چنانچه بخواهيم روند اجراي عمليات فوق را مورد مطالعه قرار بدهيم

ميبايست به ترتيب زير آن را بيان كنيم . – تهيه متره و برآورد كارهاي اجرايي بر اساس نقشه هاي تهيه شده توسط مهندسين مشاور و تائيد شده

كارفرما جهت تامين اعتبار توسط كارفرما و همچنين تهيه اسناد مناقصه و برگزاري مناقصه توسط دستگاه مناقصه گزار

– تهيه متره و برآورد توسط مناقصه گران ( پيمانكاران شركت كننده در مناقصه ) و

تهيه دفترچه و جداول تجزيه بها و ارائه پيشنهاد قيمت ( توضيح اينكه : به دليل اصرار كارفرمايان محترم جهت

تخصيص بودجه تامين شده به پروژه تعريفي براي جلوگيري از برگشت بودجه علي الخصوص

در طرح هاي عمراني كه اعتبار آن از محل بودجه هاي عمراني تامين شده است

و همچنين بعضا طرحهاي غير عمراني كه اغلب طرح توسعه ميباشند و كارفرمايان تلاش مينمايند

كه پروژه تعريفي را هر چه سريعتر به بهره برداري برسانند ، موجب مي گردد

كه مشاوران محترم در زمان بسيار كوتاه كه از طرف كارفرمايان تعيين ميگردد نسبت

به تهيه برآورد اقدام نمايند كه اين تسريع موجب پائين آمدن دقت كار شده

و احجام عمليات و نهايتا برآورد صحيحي از پروژه ها در اسناد مناقصه به دست مناقصه گران نرسد

و در اين حالت دو گزينه پيش رو وجود خواهد داشت ،

يكي اينكه به برآورد موجود در مناقصه اعتماد كرده و ريسك پيشنهاد قيمت را پذيرفت

و گزينه ديگر اينكه يك تيم قوي نسبت به تهيه متره و برآورد دقيق و سپس ارائه پيشنهاد قيمت اقدام نمايد .

از طرف ديگر در پروژه هايي كه به صورت متر مربع زير بنا تعريف ميگردند و اخيرا متداول گشته است ،

اصلا مقادير و احجام كار مشخص نبوده و مناقصه گران ميبايست

جهت تعيين قيمت دقيق پيشنهادي نسبت به تهيه متره و برآورد اقدام نمايند .)

متره

– تهيه متره و صورت وضعيت در طول پروژه :   تهيه متره جهت برآورد مصالح مورد نياز اجراي كار در ابتداو طول پروژه   انجام متره كارهاي فلزي ، اعم از ميلگرد و پروفيل هاي نورد شده جهت تهيه ليستهاي برش

براي استفاده بهينه از منابع وجلوگيري از پرت مصالح   تهيه متره كارهاي انجام شده به صورت موقت و تهيه صورت وضعيت هاي موقت در طول پروژه   تهيه متره كارهاي انجام شده جهت تنظيم صورت وضعيت پيمانكاران جزء تهيه متره كارهاي اتمام يافته و تهيه و تنظيم صورت مجالس و تهيه و تنظيم صورت وضعيت قطعي در انتهاي پروژه

آموزش متره و برآورد/اورجينال

آمزش متره

يكي از اساسي ترين كارهايي كه ميبايست در ابتدا و انتها و در طول پروژه ها صورت بگيرد،

انجام عمليات متره و برآورد و تهيه صورت وضعيت ميباشد . چنانچه بخواهيم روند اجراي عمليات فوق را مورد مطالعه قرار بدهيم

ميبايست به ترتيب زير آن را بيان كنيم . – تهيه متره و برآورد كارهاي اجرايي بر اساس نقشه هاي تهيه شده توسط مهندسين مشاور و تائيد شده

كارفرما جهت تامين اعتبار توسط كارفرما و همچنين تهيه اسناد مناقصه و برگزاري مناقصه توسط دستگاه مناقصه گزار

– تهيه متره و برآورد توسط مناقصه گران ( پيمانكاران شركت كننده در مناقصه ) و

تهيه دفترچه و جداول تجزيه بها و ارائه پيشنهاد قيمت ( توضيح اينكه : به دليل اصرار كارفرمايان محترم جهت

تخصيص بودجه تامين شده به پروژه تعريفي براي جلوگيري از برگشت بودجه علي الخصوص

در طرح هاي عمراني كه اعتبار آن از محل بودجه هاي عمراني تامين شده است

و همچنين بعضا طرحهاي غير عمراني كه اغلب طرح توسعه ميباشند و كارفرمايان تلاش مينمايند

كه پروژه تعريفي را هر چه سريعتر به بهره برداري برسانند ، موجب مي گردد

كه مشاوران محترم در زمان بسيار كوتاه كه از طرف كارفرمايان تعيين ميگردد نسبت

به تهيه برآورد اقدام نمايند كه اين تسريع موجب پائين آمدن دقت كار شده

و احجام عمليات و نهايتا برآورد صحيحي از پروژه ها در اسناد مناقصه به دست مناقصه گران نرسد

و در اين حالت دو گزينه پيش رو وجود خواهد داشت ،

يكي اينكه به برآورد موجود در مناقصه اعتماد كرده و ريسك پيشنهاد قيمت را پذيرفت

و گزينه ديگر اينكه يك تيم قوي نسبت به تهيه متره و برآورد دقيق و سپس ارائه پيشنهاد قيمت اقدام نمايد .

از طرف ديگر در پروژه هايي كه به صورت متر مربع زير بنا تعريف ميگردند و اخيرا متداول گشته است ،

اصلا مقادير و احجام كار مشخص نبوده و مناقصه گران ميبايست

جهت تعيين قيمت دقيق پيشنهادي نسبت به تهيه متره و برآورد اقدام نمايند .)

متره

– تهيه متره و صورت وضعيت در طول پروژه آموزش متره و برآورد تهيه متره جهت برآورد مصالح مورد نياز اجراي كار در ابتداو طول پروژه   انجام متره كارهاي فلزي ، اعم از ميلگرد و پروفيل هاي نورد شده جهت تهيه ليستهاي برش

براي استفاده بهينه از منابع وجلوگيري از پرت مصالح   تهيه متره كارهاي انجام شده به صورت موقت و تهيه صورت وضعيت هاي موقت در طول پروژه   تهيه متره كارهاي انجام شده جهت تنظيم صورت وضعيت پيمانكاران جزء تهيه متره كارهاي اتمام يافته و تهيه و تنظيم صورت مجالس و تهيه و تنظيم صورت وضعيت قطعي در انتهاي پروژه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۸:۲۹ توسط:رويا موضوع:

آموزش پرورش شترمرغ

بسته جامع پرورش زنبورعسل، گوسفند و شترمرغ /اورجينال

زنبور عسل

بخش پرورش زنبور عسل شامل: اختلاف زنبور ها، مراحل رشد، فعاليت در خارج كندو، فعاليت درون كندويي،

فعاليت و رفتار ملكه، فعاليت زنبور نر، بچه دادن كندو، فعاليت زنبور در زمستان،

مكالمات زنبور، شكل شناسي خارجي، شكل شناسي داخلي، نژاد هاي مهم، هيپريد ها يا دورگه ها،

انواع كندو، كندوي جعبه اي، محل استقرار كندوها، وسايل كار زنبور داري، وسايل لازم كندو، اكستراكتور،

انواع اكستراكتور، وسايل موم دوزي، پايه موم، تغذيه زنبور عسل، منابع غذايي، تغذيه مصنوعي، غلظت شربت،

نحوه تهيه شربت، زمستان گذراني، تاثير گرده گل، خوراندن گرده گل، تاثير آب، تاثير شهد و مواد قندي،

تاثير ويتامين ها، تاثير مواد معدني، مديريت پرورش، استقرار بچه كندو، ازدياد كندو، تامين آب،

انواع شربت خوري ها، شيشه هاي درب پيچ دار، شربت خوري قابي، شربت خوري بردمن، شربت خوري بشقابي،

روش هاي غذا دادن، غلظت شربت تغذيه، تهيه شربت، غارت و نحوه جلوگيري، انتخاب محل زنبورستان،

 

خش پرورش گوسفند شامل: پرورش گوسفند، اهميت دامپروري، نژاد ها، نژاد كلكوهي، نژاد شال، بلوچ، كردي، قره گل،

ماكويي، مغاني، قزل، لري، سنجابي، بختياري، كرماني، قشقايي، سنگسري، افشاري،

زل، مهربان، بيماري هاي گوسفند، هيپومنيزيمي، بيماري بره زايي، اسيدوز، نفخ، كمبود هاي غذايي،

كمبود سلنيوم يا ويتامين، كمبود فسفر، كمبود مس،آموزش پرورش شترمرغ  كمبود يـد، بيماري عفوني، كمبود ويتامين آ،

انواع اسهال، شارين، شارين علامتي، ورم پستان، بروسلوز، ذات الريه، ذات الريه انگلي،

ذات الريه مكانيكي، كزاز، كوكسيدوز، بيماري ويروسي، تب برفكي، بيماري هاي سم، گنديدگي،

انگل هاي داخلي، كپلك، كرم هاي نواري، انگل هاي خارجي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۵:۱۵ توسط:رويا موضوع:

آموزش تصويري باقلاما

آموزش جامع تصويري ديوان توسط استاد فريدون فراهاني

قابل اجرا در تمام DVD Player هاي خانگي و كامپيوتر ها

نوع ديسك : DVD تعداد ديسك : ۲ متد آموزشي : چند رسانه اي

به زبان فارسي و اوريجينال

عناوين اين آموزش ساز ديوان:

تاريخچه و پيشينه ساز ساختمان ساز و انواع ديوان استيل نوازندگي تمرينات مضراب چپ و راست قسمت ۱ تمرينات مضراب چپ و راست قسمت ۲ اجراي شماره ۱ تئوري موسيقي: ريتم قسمت ۱ تئوري موسيقي: ريتم قسمت ۲ وزن خواني و سرمشقهاي مضرابي ۱ وزن خواني و سرمشقهاي مضرابي ۲ وزن خواني و سرمشقهاي مضرابي ۳ اجراي شماره ۲ تئوري موسيقي: نتخواني تمرين دستباز روي سيمها تمرينات پردهگيري پوزيسيون اول قسمت ۱ تمرينات پردهگيري پوزيسيون اول قسمت ۲ پردهگيري پوزيسيون اول قسمت  آموزش تصويري باقلاما ۳ پردهگيري پوزيسيون اول قسمت ۴ دستان شناسي ديوان و تمرين ريز قسمت ۱ دستان شناسي ديوان و تمرين ريز قسمت ۲ تمرينات پايه و دورهاي قسمت ۱ تمرينات پايه و دورهاي قسمت ۲ اجراي شماره ۳ تمرينات پايهاي قسمت ۳ تمرينات پايهاي قسمت ۴ قطعاتي با انواع ديوان: باغلاما و جورا اجراي قطعاتي با متدهاي تركي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۱۶:۰۷ توسط:رويا موضوع:

خريد آموزش ديوان

آموزش جامع تصويري ديوان توسط استاد فريدون فراهاني

قابل اجرا در تمام DVD Player هاي خانگي و كامپيوتر ها

نوع ديسك : DVD تعداد ديسك : ۲ متد آموزشي : چند رسانه اي

به زبان فارسي و اوريجينال

عناوين اين آموزش ساز ديوان:

تاريخچه و پيشينه ساز ساختمان ساز و انواع خريد آموزش ديوان  ديوان استيل نوازندگي تمرينات مضراب چپ و راست قسمت ۱ تمرينات مضراب چپ و راست قسمت ۲ اجراي شماره ۱ تئوري موسيقي: ريتم قسمت ۱ تئوري موسيقي: ريتم قسمت ۲ وزن خواني و سرمشقهاي مضرابي ۱ وزن خواني و سرمشقهاي مضرابي ۲ وزن خواني و سرمشقهاي مضرابي ۳ اجراي شماره ۲ تئوري موسيقي: نتخواني تمرين دستباز روي سيمها تمرينات پردهگيري پوزيسيون اول قسمت ۱ تمرينات پردهگيري پوزيسيون اول قسمت ۲ پردهگيري پوزيسيون اول قسمت ۳ پردهگيري پوزيسيون اول قسمت ۴ دستان شناسي ديوان و تمرين ريز قسمت ۱ دستان شناسي ديوان و تمرين ريز قسمت ۲ تمرينات پايه و دورهاي قسمت ۱ تمرينات پايه و دورهاي قسمت ۲ اجراي شماره ۳ تمرينات پايهاي قسمت ۳ تمرينات پايهاي قسمت ۴ قطعاتي با انواع ديوان: باغلاما و جورا اجراي قطعاتي با متدهاي تركي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۱۱:۲۶ توسط:رويا موضوع:

خريد سي دي آموزش پيانو

محصولي بسيار عالي براي ياد گيري پيانو

كه شما با ديدن آن و تمرين كردن به سطح پيشرفته پيانو دست پيدا مي كنيد

آموزش جامع تصويري پيانو

قابل اجرا در تمام DVD Player هاي خانگي و كامپيوتر ها

توسط استاد جليل سجاد

بر كسي پوشيده نيست كه نوازندگي نيز مانند تمامي مهارتهاي فيزيكي هنري و حتي غير هنري چنانچه علاوه بر تمرين و ممارست با مطالعه تجارب ديگران، روشها و مفاهيم بنيادي توام باشد، در نهايت نتيجه بهتري را عايد هنرجو خواهد كرد. به همين علت نوازندگان بايد ايده هاي كهنه اي مانند تمرين هاي مدام و مكانيكي صرف را كنار گذاشته و به نوازندگي بصورت علمي تر و هنري تر نگاه كنند و آنرا صرفا يك مهارت فيزيكي نپندارند.

نواختن موسيقي سنتي ايران با پيانومعمولي كار دشواريست چونكه ساخت پيانو بر پايه دوازده صوت در هر هنگام (اكتاو) است در صورتي كه در موسيقي سنتي احتياج به هفده صوت است، يعني اگر پيانو را از اول براي موسيقي سنتي ساخته بودند ميبايستي پنچ كليد به هر هنگام اضافه ميكردند كه البته طول آن پيانو يك برابر و نيم بزرگترو چندين برابرگرانترميشد.

تمايز ديگر بين صوت هاي پيانو معمولي و اصوات سنتي ما، فاصله صوت ها از يكديگراست. توضيح آنكه تنش (فركانس) يك كليد پيانو نسبت به تنش كليد قبل از آن ٠۵٩۴ /١ يا تقريبا شش در صد بيشتر است. باين ترتيب اگر از يك كليد پيانو، مثلا سل، شروع كرده و پس از طي دوازده فاصله بطرف بالا حركت كنيم به كليد هنگام يا سل ديگري خواهيم رسيد كه تنش آن دوبرابر كليد سل اولي خواهد بود. ضريب ٠۵٩۴ /١ در حقيقت ريشه دوازدهم عدد دو است يعني عددي كه چون دوازده مرتبه در خودش ضرب شود مساوي با عدد دو باشد. تصاعد تنش صوتي برمبناي يك ضريب مشخص كه در تمام موسيقي غرب معمول است، يك حالت ِ تعادلي به موسيقي اروپايي ميدهد كه در موسيقي سنتي وجود ندارد و همين اعتدال درفواصل صوتي ِ موسيقي غربي است كه همنوازي (هارموني) را، دراجراي يك مجموعه بزرگي از آلات موسيقي، مثلا چون يك سنفوني، آسان ساخته است. در موسيقي ما بر عكس ِ موسيقي غرب تعادل صوتي بكاربرده نميشود و فواصل صوتي تا اندازه اي منوط به دستگاه مورد نظراست، كما اينكه همنوازي بزعم آنچه كه در غرب معمول است در موسيقي ما ناياب ميباشد. البته در موسيقي ما، مانند اكثر تمدن هاي ديگر دنيا، فاصله هنگام بوضوح مطرح است.

بر كسي پوشيده نيست كه نوازندگي نيز مانند تمامي مهارتهاي فيزيكي هنري و حتي غير هنري چنانچه علاوه بر تمرين و ممارست با مطالعه تجارب ديگران، روشها و مفاهيم بنيادي توام باشد، در نهايت نتيجه بهتري را عايد هنرجو خواهد كرد. به همين علت نوازندگان بايد ايده هاي كهنه اي مانند تمرين هاي مدام و مكانيكي صرف را كنار گذاشته و به نوازندگي بصورت علمي تر و هنري تر نگاه كنند و آنرا صرفا يك مهارت فيزيكي نپندارند.

آموزش پيانو

بدون شك ترانه و قطعات موسيقي زيادي خريد سي دي آموزش پيانو  وجود دارند كه براي بسياري از علاقمندان به نوازندگي

جذابيت لازم براي اجرا را دارند. مشكل اغلب هنگامي بوجود مي آيد

كه نوآموز موسيقي به نت قطعه مورد علاقه خود دسترسي نداشته باشد

يا به نتي دسترسي دارد كه براي ساز ديگري تنظيم شده است. در اين نوشته سعي مي كنيم

تا حد امكان راهنمايي هايي براي تنظيم يك قطعه براي ساز سولو ارائه كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۰:۱۲ توسط:رويا موضوع:

معرفي انواع سازدهني

آموزش نرم افزاري و تصويري جامع ساز دهني

راهنماي عملي خريد و آموزش سازدهني (براي نوازندگان مبتدي)

توسط استاد رضا زيدآبادي

قابل اجرا در تمام DVD Player هاي خانگي و كامپيوتر ها

نوع ديسك : DVD تعداد ديسك : ۲ متد آموزشي : چند رسانه اي

عناوبن اين آموزش ساز دهني :

آموزش تصويري سازدهني

۱ . معرفي انواع ساز هاي دهني

۲ . تاريخچه و پيشينه ساز

۳ . تئوري موسيقي

۴ . ساز دهني كروماتيك ۲۴ سوراخه

۵ . معرفي سوراخهاي ساز دهني ۲۴ سوراخه روي خطوط حامل

۶ . نحوه دست گرفتن ساز و استيل نوازندگي

۷ . تمرين فوت و مكش

۸ . اتود شماره يك مربوط به فوت و مكش

۹ . اتود شماره دو سه چهار مربوط به فوت مكش گام و نت سفيد

۱۰ . قطعه تولدت مبارك

۱۱ . اتود پنجم

۱۲ . قطعه جينگل بل و سوسو ستارگان

۱۳ . اتود ششم

۱۴ . قطعه والس

۱۵ . اتود هفتم

۱۶ . قطعه مصطفي

۱۷ . معرفي علايم ديزبمل بكار

۱۸ . قطعه گارون گارون

۱۹ . قطعه سوريكو

۲۰ . اتود هشتم

۲۱ . قطعه لادن

۲۲ . قطعه فرفره

۲۳ . قطعه ملوس

۲۴ . آشنايي با نت چنگ

۲۵ . معرفي نت بمل

۲۶ . معرفي ساز دهني كروماتيك ده سوراخه

۲۷ . قطعه والس محبت

۲۸ . قطعه ستاره آبي

۲۹ . قطعه گل نيلوفر

۳۰ . قطعه والس

۳۱ . آشنايي با نت سياه نقطه دار

۳۲ . قطعه سلطان قلب ها

۳۳ . قطعه رومئو و ژوليت

۳۴ . قطعه پدر معرفي انواع سازدهني خوانده

۳۵ . قطعه گرين اسليوز

۳۶ . قطعه اسپانيايي

۳۷ . قطعه رشيد خان

۳۸ . اجراي زنده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۱:۵۰ توسط:رويا موضوع: